Новини
Mетодоб’єднання вчителів історії та правознавства округу
Короткий текст новини
14 лютого на базі Станіславчицької ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено методоб’єднання вчителів історії та правознавства. Протягом засідання були розглянуті теоретичні і практичні питання. Вчителі обмінялися досвідом з теми «Організація проектної роботи на уроках історії» (матеріали підготувала вчитель Жуковецької ЗОШ І-ІІст. Юр’єва Д.В.). У своїй доповіді молодий вчитель зазначила, що для учнів участь у проектній діяльності – це можливість максимального розкриття свого творчого потенціалу.
Вчитель історії Будецької ЗОШ І-ІІ ступенів Зрібняк Г.Б. підготувала виступ на тему «Навчання основ правознавства з використанням ІКТ». Ганна Борисівна детально ознайомила присутніх з сучасними інформаційними технологіями, проаналізувала шляхи удосконалення традиційних методів навчання за рахунок застосування програмних і технічних засобів ІКТ та поділилася власним досвідом з даного питання.
Голова методоб’єднання вчителів історії та правознавства Зрібняк Г.Б. детально проаналізувала результативність участі шкіл освітнього округу в олімпіадах з історії та правознавства та відмітила, що учениця 10 класу Станіславчицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Соляр Ю. зайняла І місце в олімпіаді з історії ( вчитель Мостовик О.Л. ).
Також члени методоб’єднання відвідали відкритий урок вчителя історії Станіславчицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Мостовик О.Л. у 11 класі з всесвітньої історії на тему «Історія СРСР від утворення до розпаду». Урок був проведений у формі дискусії, де учні та вчителі мали можливість висловити свою думку з питання «Чи мала право на подальше існування радянська система у формі СРСР». Урок пройшов динамічно та продуктивно. Методи, прийоми та види роботи відповідали віковим особливостям учнів, дозволили вчителю активізувати їх навчальну діяльність, що в кінцевому підсумку стало результатом того, що учні були не пасивними слухачами, а активними учасниками. Самостійна пошукова діяльність учнів на уроці забезпечувалася в процесі співпраці вчителя і учнів. Протягом уроку учні висловлювали свої судження, давали оцінку історичним явищам та подіям. Урок проведено у досить високому темпі, раціонально використано кожну хвилину.
Методоб’єднання пройшло тепло і невимушено. Учителі збагатилися досвідом, дали глибокий аналіз відвіданого уроку, зазначаючи, що урок історії був проведений на високому методичному та науковому рівнях.
28.02.2018 | Aдмін