Новини

Головна » Новини   

Протокол педради

Січень 2016



                                                                                   Протокол

05.01.2016                          с. Станіславчик                                           №1

спільного засідання педагогічної ради Станіславчицького освітнього округу

Голова  - Г.І. Півнюк

Секретар – О.П. Січкар

Присутні : Мартиняк В.В.; Нечай С.В.; Зрібняк Г.Б.; Перепечай О.Б.; Линдрик Л.В.; Шевчук Н.В.; Гаврилюк З.М. – керівники шкіл- суб’єктів, завідуючі ЗНЗ, 38 учителів

Відсутні: Дмитрук З.Л.; Коваль О.В.; Шершун О.Д.

Форма проведення педагогічної ради – аукціон педагогічних ідей

                                  Порядок денний:

1.Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес

2.Різне

1.Слухали: Дацишину І.І., лідера групи «Інноваційні засоби навчання» (доповідь додається)

2.Ілюк Н.В., лідера групи «Інноваційні форми навчання» (доповідь додається)

3.Твердохліб В.М., лідера групи «Інноваційні методи навчання» (доповідь додається)

4.Марущак Г.С., лідера групи «Інноваційні техніки навчання» (доповідь додається)

Виступили:

директор Станіславчицької ЗОШ І-ІІІ ст.. Г.І. Півнюк «Розвиток науки і техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації. Тепер учитель не просто транслятор готових ідей, він насамперед диригент інтелектуального й творчого потенціалу учнів   тощо. У наші часи відбувається еволюція змісту, форм і методів навчання, що спонукає до розробок і впровадження новітніх освітніх технологій.

Сучасні науковці довели, що найменших результатів у навчанні можна досягти за умов пасивного навчання (лекція - 5 %, читання – 10%), а найбільших інтерактивного (дискусійні групи -  50%, практика через дію – 75%, будь-яка робота в групах – 90%)

Засоби навчання можна умовно поділити на дві групи: традиційні та інноваційні

Традиційні: слово вчителя, підручники.

Інноваційні: мультимедійні презентації, інтернетресурси, електронні словники, енциклопедії, інтерактивні дошки, віртуальні лабораторії, аудіо-та відеотеки»

2.директор Жуковецької ЗОШ І-ІІ ст.. Нечай С.В. «Інноваційні форми сприяють активізації й результативності навчання школярів, вихованню гуманних  стосунків між ними, самостійності, умінню доводити і відстоювати свою точку зору, а також прислуховуватись до думки товаришів, культурі ведення діалогу, відповідальності за результати своєї праці, важливість ділового партнерства, творчої співдружності »

3.директор Тарасівської ЗОШ І-ІІ ступенів Мартиняк В.В. «Комп’ютерні технології суттєво впливають на форми і методи навчання, роблять процес пізнання творчим, стимулюють заняття самоосвітою. Традиційні форми навчання поступово доповнюються новітніми технологіями, спрямованими на формування навичок та вмінь, що відповідають випереджаючому стану науки і техніки. На сучасному етапі розвитку інформаційних та комп’ютерних технологій не виникає сумніву в потребі підготовки учнів, які б вільно орієнтувалися в інформаційному просторі »

4.заступник директора з начально-виховного роботи Станіславчицької ЗОШ І-ІІІ ст.. Лахман Г.Л. «Існують різні класифікації засобів навчання. Одна з них – класифікація за дидактичною функцією: 

інформаційні засоби (підручники і навчальні допомоги) дидактичні засоби (таблиці, плакати, відеофільми, програмні засоби навчального призначення, демонстраційні приклади);

технічні засоби навчання (аудіовізуальні засоби, комп’ютер, засоби телекомунікацій,  відеокомп’ютерні системи, мультимедія, віртуальна реальність )»   

 

Ухвалили :

Керівникам загальноосвітніх закладів, завідуючим ДНЗ Станіславчицького освітнього округу  Шершун О.Д.,  Мартиняку В.В.,  Линдрик Л.В., Ковалю О.В.,  Дмитрук З.Л.,  Нечай С.В.,              Перепечай О.Б., Шевчук Н.В., Гаврилюк З.М.:

 

1.1.Постійно проводити  відстеження динаміки рівня професійної компетентності вчителів з питань використання інноваційних методів та прийомів.

                  Адміністрації шкіл-суб'єктів,  протягом  2015-2016н.р.

1.2. Проводити поглиблену теоретико-практичну підготовку педагогів з метою практичного використання ними  інноваційних форм, методів та прийомів на уроках та позакласних заходах.

                                 ЗНВР шкіл-суб'єктів, протягом  2015-2016н.р.

1.3.Дбати про розвиток високого рівня креативності вчителів різних категорій та проектувати її на особистість учнів.

                                                              Постійно

1.4.Здійснювати діагностику очікуваних результатів (сформованості високого рівня креативності вчителів-предметників та проектування її на розвиток креативності учнів  шляхом  використання інноваційних форм, методів та прийомів на уроках та позакласних заходах.

                                                            Протягом 2016-2017н.р.

1.5. Поступово створювати систему освіти нового типу, яка базувалася б на сучасних інформаційно-комунікативних технологіях, оновлювати та поповнювати матеріально-технічну  й дидактичну бази інформаційно-методичного центру школи.

                                                  Протягом 2016-2017н.р.

1.7.Практикувати щорічний творчий звіт на вернісажі педагогічних ідей з метою ознайомлення з творчим надбанням колег,  з питань використання інноваційних форм, методів та прийомів на уроках та позакласних заходах, при цьому окремим блоком подавати роботи молодих учителів.

2.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Лахман Г.Л.

 2.1.Провести  круглий стіл із метою поширення досвіду реалізації використання інноваційних форм, методів та прийомів.

                                                                         ІІ тиждень листопада 2016р.

2.2.Провести конкурс на кращу модель уроку або елементів уроку з використанням інноваційних методів та прийомів.

                                                                         Травень 2016р.

 3.Методичній раді Станіславчицького освітнього округу, головам методичних об’єднань на засіданнях обговорити й рецензувати методичні розробки вчителів та оригінальні авторські методики із застосуванням інноваційних методів та прийомів

4.Лідерам творчих груп Ілюк Н.В., Твердохліб В.М., Марущак      , Дацишиній І.І. підготувати матеріали  для представлення Станіславчицького освітнього округу на  сайті відділу освіти та на сторінках районної та обласної преси.

                                                               Січень 2016року.

5.Бібліотекарям шкіл-суб’єктів організувати роботу бібліотеки як інформаційно-методичного центру.

6.Практичному психологу Линдрик А.М.:

6.1.У навчальній та виховній діяльності створювати для учнів мікроклімат організаційних, дидактичних, морально-психологічних умов і можливостей для активізації й розвитку пізнавальної діяльності.

                                                 Протягом року, медіатори, практичний психолог.

 

Голова педради                                     Г.І.Півнюк

Секретар                                                О.П.Січкар

 

 



21.01.2016 | Aдмін

Вернутись назад